تماس مستقیم

۰۹۱۵۳۰۱۰۶۴۷

تخت های دیواری

تخت های دیواری یا تخت تاشو، تخت‌هایی هستند که با صرفه‌جویی در فضا و زیبابخشی به اتاق، برای شما یک فضای بهینه را فراهم می‌کنند. تخت تاشوها عموماً همراه با کمد، کشو، قفسه، میز تحریر، مبل مجموعه کاملی را در یک پکیج جمع‌وجور با طراحی خاص، باکیفیت و امن برای شما فراهم می‌کنند.

با خرید تخت کمجا، نگرانی برای چیدمان و چگونگی قراردادن بقیه وسایل در اتاق وجود نخواهد داشت. با یک طراحی خلاقانه و زیبا، تمامی آنچه نیاز است، با توجه به سلیقه مشتری و متناسب با فضای اتاق در مجموعه محصولات فرجاچوب وجود دارد.

 

کاربرد تخت خواب تاشو (تخت های دیواری)

 

کاربرد تخت تاشو فقط برای اتاق‌خواب نیست، بلکه برای هر فضایی که نیاز به تخت وجود داشته باشد، مانند فضای محل کار شخصی یا محل‌هایی تخت و مبل در کنار هم ترکیب شده تا نیاز شما را برآورده کند.

چرا باید تخت تاشو خریداری کنید؟

یکی از محبوبیت‌های تخت تاشو عاملی در صرفه‌جویی در فضا و استفاده حداکثر از فضای اتاق است.

خانه‌های نوساز در مقایسه با خانه‌های قدیمی اتاق‌های کوچک‌تری دارند و فضای بیشتری به سالن و پذیرایی اختصاص داده شده است، از طرفی بسیاری از افراد که قادر به خرید خانه‌هایی با متراژهای بزرگ نیستند با کمبود فضا در اتاق خواب و پذیرایی مواجه می شوند.

اما با داشتن تخت تاشو و تخت‌های دیواری شما با هیچ کمبود فضایی مواجه نخواهید شد و می‌توانید زیباترین اتاق را با بهینه‌ترین فضا برای خودتان داشته باشید. امروزه بسیاری از دکوراتورها و طراحان داخلی از تخت خواب‌های دیواری در طراحی داخلی اتاق‌ها استفاده می‌کنند.

با تختخواب تاشو صرفه‌جویی در فضا را بی‌نقص تجربه کنید.
یکی از اولین چیزهایی که در مورد تخت تاشو یا همان تخت خواب کمجا وجود دارد؛ ترکیب کارایی فوق‌العاده به همراه خلاقیت، زیبایی و کیفیت است. تخت تاشو بیشتر از اینکه راه حلی برای صرفه‌جویی در فضای اتاق باشد، فضای اتاق را به فضای چندمنظوره و زیبا تبدیل می‌کند.

تخت خواب‌های دیواری چیزی بیشتر از تخت خواب هستند، با خرید تخت تاشو شما هم تخت خواب خواهید داشت، هم فضاهای کاربردی مانند کشو و کمد که با توجه به محیط و فضای اتاق می‌تواند در بهبود ظاهر اتاق و استفاده بهینه از فضا تأثیر فراوانی داشته باشد و زیبایی منحصر بفردی به فضا ببخشد.

تخت تاشوهای فرجاچوب با ویژگی‌هایی مانند درهای تزئینی، کمد، کشو در اشکال مختلف و در انواع مختلف چوب تولید می‌شود تا با هر نوع سلیقه و هر مدل فضایی کارآمد باشد.

فرجاچوب مدل‌های مختلف تخت تاشو و سرویس خواب تاشو مناسب هر خانه‌ای را دارد. چه شما در یک خانه کوچک یا آپارتمان زندگی می کنید و چه در خانه بزرگ نیاز به تخت خواب برای مهمان دارید، مطمئناً برای هر مدل خانه تخت تاشوهای فرجاچوب گزینه های شیک و چندمنظوره برای شما دارد.

تخت خواب دیواری در هر اندازه‌ای موجود است و می‌توان آن ها را به طور خاص با هر مبلمان مطابق سلیقه شما، میز یا هر وسیله دیگری ترکیب کرد.

انواع تخت تاشو

بصورت کلی تختخواب های تاشو به چهاردسته یک نفره افقی، یک نفره عمودی، دو نفره افقی و دو نفره عمودی دسته بندی می شوند.

چرا تخت تاشو فرجاچوب ؟
اگر تصمیم به خرید تخت تاشو کرده‌اید، می‌توانید از گزینه‌های بی‌پایان ما به همراه ترکیبات خلاقانه از تخت‌ها با دیگر وسایل موردنیاز اتاق خود، بهره ببرید. تخت دیواری خود را با یک میز، مبل راحتی، میز تلویزیون، کمد، کشو ترکیب کنید. اگر نمی‌دانید از چه مدلی از تخت تاشو استفاده کنید انواع مدل تخت تاشو زیر را ببینید در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید تا شما را با توجه محیط و فضای اتاق راهنمایی کرده و از قیمت مدل‌های تخت خواب تاشو دیواری ما آگاه شوید.

تخت تاشو

بهترین ایده برای استفاده بهینه از فضای محدود اتاق خواب، خانه‌های بدون اتاق و میزبانی مناسب از مهمانان خرید تخت تاشو است. این محصول کاربردی را می‌توانید در انواع مدل‌های تخت تاشو دونفره و تخت تاشو یک نفره با‌توجه‌به فضای در دسترس و بر‌اساس نیازتان انتخاب کنید. تخت خواب تاشو با ایجاد فضایی منظم و دل‌باز، دکوراسیون منزل و اتاق شما را جذاب‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. انواع تخت‌ کمجا کشودار، کمد تختخواب شو، تخت خواب تاشو دو نفره افقی و تخت تاشو نوجوان را می‌توانید با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه فرجا چوب تهیه کنید.

انواع تخت خواب تاشو دو نفره و یک نفره

تخت خواب تاشو یک نفره و دو نفره در انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. این تخت‌ها را می‌توان در اتاق خواب‌های کوچک، سوئیت‌ها و هتل‌ها استفاده کرد. برخی از مدل‌های تختخواب تاشو برای استفاده بهینه‌تر از فضا مانند یک سرویس خواب کامل به همراه کمد، دراور، میز توالت و آینه طراحی شده‌اند. تنوع بالای طرح و رنگ باعث شده‌ است که این تخت‌ها برای هر سبک دکوراسیونی مناسب باشند و رضایت هر سلیقه‌ای را جلب کنند.

تخت تاشو عمودی و تخت تاشو افقی

تخت تاشو عمودی و افقی در مدل‌های یک نفره و دو نفره در بازار موجود هستند. تخت خواب تاشو عمودی از ارتفاع و دیوار به‌جای عرض و کف اتاق استفاده می‌کند و به همین دلیل محصول کمجا‌تری به‌حساب می‌آید. در مقابل، تخت تاشو افقی معمولا با کمد، کشو و قفسه‌های مختلف در اطراف تخت طراحی می‌شود که امکانات خوبی را در قسمت‌های بالایی تخت فراهم می‌کند. مدل تخت کمجا دو نفره و یک نفره افقی جذابیت بصری بیشتری دارد و کاربردی تر نیز محسوب می‌شود. با‌توجه‌به بودجه، نیاز و متراژ اتاق می‌توانید بین این دو مدل، تخت خواب موردنظرتان را انتخاب کنید.

مزایای خرید تخت تاشو برای خانه‌های نقلی

مهم‌ترین مزیت تخت تاشو اشغال فضای محدود و امکان استفاده بهینه از فضا است. با تهیه تخت دیواری دو نفره یا یک نفره از شلوغی محیط کم می‌شود و فضای اتاق بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. یک مزیت دیگر تخت‌ تاشو طراحی کاربردی و منحصربه‌فرد آن است. فروشگاه های فرجاچوب در زمینه تولید انواع سرویس خواب تاشو و مبل تخت شو فعالیت دارند. سرویس‌های خواب تاشو در مدل‌های یک نفره و دو نفره به آینه، کمد، کشو و میز مجهز هستند و همه وسایل مورد‌نیاز یک اتاق خواب را در خود دارند. از مبل تخت شو نیز می‌توانید در هر قسمتی از خانه از اتاق خواب گرفته تا اتاق نشیمن استفاده کنید. با‌توجه‌به کاربرد متریال بیشتر در این سازه‌ها، قیمت تخت تاشو دونفره و یک نفره نسبت به تخت‌های معمولی گران‌تر هستند.

نکات مهم خرید تخت کمجا یک نفره و دو نفره

با خرید تخت خواب تاشو فضای کافی برای قرار دادن وسایل ضروری خواهید داشت. به کمک این تخت می‌توانید به بهترین نحو از فضای اتاق استفاده کنید. هنگام خرید تخت تاشو دیواری و تخت تاشو افقی باید روی نکات زیر دقت کافی داشته باشید:‌

• کیفیت تشک ها که سلیقه ای است و انتخابی
• جنس بدنه که تماما MDF می باشد
• میزان استحکام کلاف که با پروفیل سنگین ساخته می شود
• کیفیت جکهای مصرفی در تختهای تاشو از اهمیت بسزایی برخوردار است

توجه داشته باشید که قیمت تخت تاشو یک نفره و دو نفره به‌دلیل طراحی پیچیده‌تر، استفاده از چوب بیشتر و چندکاره بودن نسبت به تخت‌های معمولی کمی بیشتر است.

مراحل نصب تخت تاشو یکنفره تحریردار

عمودی و تخت ساده در عمق ۴۵

به همراه دکور درخواستی مشتری

در ادامه نمونه های تولید شده توسط مجموعه فرجاچوب که به صورت تخصصی به تولید تخت خواب شو مشغول است را با هم خواهیم دید.جهت ملاحظه نمونه های مختلف هر کدام از دسته ها روی آنها کلیک کنید